torstai 8. joulukuuta 2016

Joulukalenterin 8. päivä, Amen idolit

"Keitä ovat idolisi?"

Idoleita vai. Mielestäni minähän itse olen mitä parhain idoli. Kaikkihan minua ihailee!

Itse minä pidän miehistä, etenkin nuorista sellaisista. Ne jotenkin tuoksuu tosi hyvälle. Tosin tuolle nuorelle on alaikäraja. Olen kerran nähnyt sellaisen vain hieman itseäni isomman, mikä piti kovin kovaa ääntä. Se oli aika pelottava.

Nuoren miehen käyttämä paita tuoksui aivan ihanalle!

Miehistä puhuen, kun olin nuorempi minua tavattiin kutsua Ramiksi. Tämä tuli kuulemma siitä, kun minä leikkiessäni tykkään kaatua kyljelleni. Tämä sama tapa on kuulemma sama kuin jääkiekkoa pelaavalla Miika Lahti (lempinimeltään Rami, Emännän sivuhuomio) nimisellä sedällä. Pääsin kerran tutustumaan kyseisen sedän pelipaitaan ja se kieltämättä tuoksui hyvälle.

Tämä paita vaati kunnollisen tutkimisen

Ja se oli aivan ihana!

Emäntä ja sen sisko ovat myös sanoneet minun ihailevan Iron mania. Emännällä on sellainen hauskankokoinen Iron man ja minusta sillä on hauska leikkiä. Etenkin minusta on hauskaa tiputtaa se korkealta pöydältä aamuyöllä kun haluan, että Emäntä leikkisi minun kanssani. Emäntä ei tästä tavasta jostain oudosta syystä pidä...

Emännällä on jokin hassu mieltymys rusetteihin, itsekin olen sellaista joskus joutunut pitämään

Iron man oli hauska tiputtaa kirjahyllyn päältä

💜: Ame

Mitä olet aina halunnut tietää Amesta? Kysy niin Ame vastaa joulukalenterissa!

2 kommenttia:

  1. Vitsit tuota paitainnostusta! Täälläkin kyllä tykätään erityisesti vieraiden hikisistä asusteista... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Amesta (etenkin nuorten) miesten vaatteet on parasta. Heti itse nuorten miesten jälkeen tietysti ;)

      Poista