tiistai 19. toukokuuta 2020

Taukopuuhailuja osa 1

Meillä tosiaan tuli tässä aiemmin pieni tauko blogailuun. Toki instan puolella me postaillaan jatkuvasti, joten sieltä näkee meidän kuulumisia jos blogi on hiljaa. Mutta mitä kaikkea me tauon aikana puuhailtiin?

Me ollaan leikitty kylppärissä, minä hämmensin mammaa kadottamalla tassuni

Minä tyydyin vain olemaan pitkä kissa

Soppakauhassa on aina yhtä kiva hengata

Välillä voi myös poseerata ylväästi

Jopa yhdessä!!!

Minä olen ollut ahkera kotitoimistokissa

Aprillipäivänä Tuike yritti juksata Amen muuttuneen lelukissaksi

Muttei Ame ollut mihinkään muuttunut

Kun mamma on ollut kotona on ollut päiväuniseuraa

Toki mammaa pitää valvoa, että se tekee töitäkin eikä vain nuku päiväunia

Päiväunet on vähän meidän kissojen juttu joten me tiedetään parhaiden miten ottaa niitä

Me ollaan ammattilaisia

On me kyllä välillä leikittykin hurjsti 

Villiä menoa joka suuntaan

Välillä sellaisiin suuntiin ettei itsekään oikein tiedetä

Osa meistä leikkii sivistyneemmin

Välillä on ollut lämpimiä päiviä nukkua parvekkeella

Se on ollut ihan parasta

Mammaa piti auttaa lakanoiden vaihdossa

Sitten sen piti antaa hölmöillä

Me saatiin myös ruokaa ja nameja ja leluja Zooplussalta

Sitten me leikittiin hauskoja varvasleikkejä

Koska miksipä ei

Välillä me ollaan ihan vain söpöjä

Pääsiäisenä minä söin mämmiä

Sitten minä olin söpö toimistokissa

Minäkin olin jälleen söpö toimistokissa

Hieman me ollaan myös ulkoiltu

Toiset vähän pidemmällä ja toiset lyhemmällä

Mutta leikkiminen on ollut kyllä parasta

Samalla on voinut tuulettaa mahaa

Leikkiminen on kyllä kivaa

Siinä voi olla hurja tiikeri

8 kommenttia:

  1. Hurjan minitiikerin ja muikun haikalahaukotukset :D :D <3 <3

    Mahatuuletus :''''D

    VastaaPoista
  2. Vaikkei teitä ole blogissa näkynyt, on teillä selvästi ollut kaikenlaista kodinhoidollista työtehtävää. Erinomaista! - Pepsi ja Max

    VastaaPoista
  3. No huh, onpa teillä ollu kiirusta. Ei ihmekään, että ette oo ehtiny kuulumisia päivittää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emännän pitäisi kyllä ottaa enemmän aikaa meidän kuulumisien päivittämiseen tasaisin väliajoin! Ame&Tuike

      Poista
  4. Kiireitä on kyllä pidellyt, selvästi !

    VastaaPoista
  5. These are just some pretty pawsome photos of what you all have been up too. Thanks for sharing the update with us and the photos as well. Have a fantastic rest of your week.
    World of Animals

    VastaaPoista