maanantai 17. lokakuuta 2016

Kurnau kaikille!



Olen Ame, pieni ja energinen teinineiti ja tämä on minun uudenkarhea blogini, missä kerron elämästäni ja seikkailuistani.

Koirat ovat idoleitani ja pyrin matkimaan niitä mahdollisimman hyvin, vaikka ne kyllä ovat aika pelottavia. Tykkään jutella ihmisille ja osaan kävellä valjaissa ihan yhtä hyvin kuin koirat. Kuulemma kissojen ei pitäisi myöskään olla yhtä persoja herkuille. Mutta ne on niiiin hyviä!  Teen niiden eteen mitä tahansa. Osaankin jo monta temppua, mutta niistä taidan kertoa enemmän myöhemmin.

Emäntäni piruilee, että olen valuvikainen ja maanantaikappale: häntäni on taittunut kahdesta nikamasta ja vasen kyynelkanavani on epäkehittynyt, mistä johtuen olen itkevä kissa. Kumpikaan vika ei kyllä menoa haittaa.

Minulla on myös Instagram-tili nimellä Ame_miau. Siellä on minusta lisää kuvia ja lyhyitä videoita.

Toivottavasti tykkäät lukea tätä blogia!

3 kommenttia:

  1. Jee Ame, hieno blogi! Tätä on helpompi seurata kuin instaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi juma, mitkäs asetukset täällä on käytössä kun kommenttiteksti näyttää valtaisalta? :DDD

      Ja hei myös aikavyöhykeasetukset on jossain muualla kuin Suomessa. :)

      Poista
    2. Ei ollu asetuksista kiinni.. Heidi harjottelee tällä blogilla koodausta joten asiat ei aina näytä siltä miltä pitä... :D Aikavyöhyke oli näköjään väärä.. En edes älynny tarkistaa ku vois kuvitella et tää älyäis sen olevan sama kun mun muissa blogeissa... Mut ei, oltiin Tyynellämerellä

      Poista