perjantai 2. joulukuuta 2016

Joulukalenteri 2. päivä, pikku-Ame

"Miks oot niin pieni?"

Minäkö muka pieni! Minähän olen juuri sopiva kokoinen ja mahdun tunkemaan joka paikkaan. Toki, kai nuo kokoasiat on suhteellisia ja joihinkin jättiläisiin verrattuna saatan vaikuttaa aika pieneltä.

Eipä äitikään kovin iso ole. Ah nostalgisia muistoja (Emännän huomio: Ame on kuvan vaalein pentu)

Minä olen moneenkin asiaan juurikin passelin kokoinen

Emännän mielestä minun pitäisi kertoa ihan lukujakin, vaikka eihän neidit yleensä kerro tällaisia asioita. Emäntä sai mittauksella säkäkorkeudekseni ~28cm ja pari päivää sitten punnitessa painoa oli rapia 2,8 kiloa. Eli olen täyden kympin kissa sillä 2+8=10!

Olen minä kuitenkin näitä isompi
💜: Ame

Mitä olet aina halunnut tietää Amesta? Kysy niin Ame vastaa joulukalenterissa!

4 kommenttia:

  1. Tuo vertailu Cola pulloon on hyvä! Minä olen Pepsi pulloa isompi myös (painon 3,5kg). - Pepsi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apu-emäntä yritti keksiä että minkä esineen vieressä minut kokovertailuun kuvaisi niin minä päätin auttaa ja menin colapullojen viereen. -Ame

      Poista
  2. Kukahan tää mainittu jättiläinen on, kaikenlaisia sitä mahtaa maailmassa olla. - Kassinen

    Hieno nukkumiskuva. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan niitä jättiläisiä paljonkin ;) -Ame

      Toi on yks mun lemppari unikuva Amesta

      Poista