tiistai 6. joulukuuta 2016

Joulukalenterin 6. päivä, Ame ulkoilee

"Mikä on parasta ja ärsyttävintä ulkona?"

Parasta ulkona ovat tirpat, oravat ja tutkiminen. Kesällä ulkona on kiva olla vaikka kuinka kauan ja välillä pääsen pitemmillekin kävelylenkeille. Olen käynyt jopa parin kilometrin kävelylenkillä. Vastaantulevat ihmiset ovat jännittäviä ja vähän pelottavia, mutta ne tykkäävät pysähtyä kohdalle ja vaihtaa pari sanaa emännän kanssa. Silloin käyn haistelemassa niitä.

Tarkkasilmäisimmät huomaavat, että olen ajanut oravan puuhun.

Ulkona on kiva myös kiivetä puihin. Emäntä ei vaan haluaisi että teen sitä. Minut nostetaan pois aina jo puolentoista metrin korkeudesta.

Ei ne minua tämän pitemmälle päästä. :(

Ärsyttävintä ulkona on kylmyys, märkyys ja tuuli. Tosin olen minä tarjennut olla helposti 15 minuuttia 15 asteen pakkasessa.

Tykkään jättää jälkeni.

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! Vaikken minä kyllä ihan täysin ymmärrä mikä se sellainen on.

💜: Ame

Mitä olet aina halunnut tietää Amesta? Kysy niin Ame vastaa joulukalenterissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti