torstai 14. helmikuuta 2019

Sydämen asialla

Tuike täällä moi! Minä tykkään Seposta, kaikkihan sen tietää! Jostain syystä Amella ja Sepon tädillä Kassisella on jotain tätä ihastusta vastaan. Minä olen tätä miettinyt ja tulin siihen lopputulokseen, että he ovat hieman kateellisia, kun heillä ei ole omaa Seppoa mitä ajatella!

Näin minä haaveilen Seposta

Minä sitten keksin, että voisin auttaa heitä löytämään omat kullanmurut (sillä minun Seppo ei ole jaettavissa).  Tai no, en minä oikein osaa auttaa kuin Amea, sillä en oikein tunne Kassista. Ehkä Seppo voi tehdä jotain asialle...

Ei voi pieni kissa ymmärtää tätejä

Ja mikäpä päivä sopisi paremmin tähän kuin ystävänpäivä! Viime vuonna ystävänpäivänähän minäkin Seppoon ihastuin! Joten itse asiaan:

Ystävänpäivä on ihastumisen aikaa

Amen kullanmurunhakuilmoitus

Väriltään Ame on harmaa ja hänellä on outo häntä

Ame on tosi pieni kissatyttö. Tästä johtuen Ame ei ehkä ole ihan paras painikaveri vaikka on se ihan lujaa tekoa ja kestää hieman nujuamista. Kai Amea voisi sanoa ihan söpöksi, vaikka ei Ame toki ihan niin söpö olen mitä minä olen.

Ame tykkää usein olla aika pyöreä

Ame on ajoittain aika äkäinen. Esimerkiksi kun minä muutin tänne niin Ame sähisi ja murisi minulle aika paljon. Ei ollut ihan hempein tervetulotoivotus, joten tällaiseen kannattaa varautua. Tosin jostain syystä ihmisolentoja kohtaa Ame on lähes aina tosi tuttavalinen, menee ihan suoraan niiden luokse eikä varo yhtään!!

Yksi vinkki äkäisyyden torjuntaan on antaa Amelle pahvilaatikko mihin purkaa äkäisyydet (ei sillä, pahvilaatikon repiminen on hauskaa)

Millä Amen voisi sitten hurmata. Ame pitää sulkaleluista ja kissanmintusta. Ehkä joku sulkakimppu minttuhöysteellä voisi toimia. Ruoaksi kannattaa tarjota Pirkan sydänpateeta, Ame pitää siitä.

Ame on kuitenkin piilopehmo, pitää lämpimistä paikoista ja jopa ihmisten syleistä!

Herkkujen suhteen Ame on outo, eikä pidä raksuista! Raksuthan on parasta ikinä! Ame pitää lähinnä koirien nameista, vaikka toki täytyy myöntää, että osa niistä on ihan hyviä. Ame on muutenin tosi koiramainen. Hän ei ahdistu valjaista ja haluaa mennä ulkoilemaan jopa pelottavan rappukäytävän läpi! Kun siihen lisätään tuo yli-ihmismyönteisyys niin Ame on suorastaan koirakissa!

Täysi koira!

Eli jos pidät pienistä ajoittain äkäisistä koirakissoista voi Ame olla juuri sinun murusesi. Laittele viestiä niin minä välitän ne sitten Amelle. 💚

💙:Tuike

Amorin (paras!) apulainen 💘

8 kommenttia:

  1. Moi Tuikku! Tein tätistä ilmotuksen niinku sanoit. Käytin siihen ainaki vartin niin tuli tosi hyvä!!! - Seppo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvän ilmotuksen kyllä teit! Eikä ihmekkään kun käytit siihen niin pitkän ajan! -Tuike

      Poista
  2. Hyvän ilmoituksen olet Tuike tehnyt! Mietimme että olisiko parempi kaveri Amelle kissa vai koira? Tosin koiran kanssa voisi tulla riita herkuista.. - Pepsi ja Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Amelle kyllä voisi varmaan toimiakin koira! Toi on hyvä idea! -Tuike

      Poista
  3. Ihana Ame <3 pidetään peukkuja, että treffiseuraa löytyy!

    VastaaPoista
  4. Hirmu hyviä vinkkejä Tuikelta ja sopivassa määrin rehellisyyttä! :) Toivottavasti postia on alkanut jo sadella kauniille ja ihanalle neitoselle!♥

    VastaaPoista