perjantai 3. toukokuuta 2019

Tuikkuulumisia

Tuike täällä moi!

Minä halusin vain tulla kertomaan teille mun kuulumisia

Kunhan minä ensin saalistan tämän höyhenkepin

Mistä tuo höyhen tuonne tuli

Niin mihinkäs minä jäinkään

Ai niin kuulumisiin

Mulla menee tosi hyvin!

En ole enää nuollut turkkia ja se on kasvanut niin, ettei kaljuja erota enää lähes ollenkaan

Tassut ja nenäkin ovat olleet ihan normaalit

Minä olen siis kaikin puolin täydellinen kissa!

Eipä minulla muuta

Koittakaa pärjätä!

10 kommenttia:

  1. Täydellinen kissa kuulostaa hyvältä 😻

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö kuulostakin. Tosin eikös me kissat olla aina täydellisiä? -Tuike

      Poista
  2. Hyvä että karvat kasvaa. <3 Mutta mikä siihen nyt sitten auttoi, oliks teillä nyt niitä valmisteita vai ei? Nimimerkillä feliway mietinnässä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikea sanoa mikä lopulta auttoi. Feliway meillä pöhisi jonkin aikaa seinällä ja zylkeneä vedettiin. En tiedä yhtään että oliko niistä iloa...

      Poista
  3. Täydellinen kissa on paras kissa ♥ Hyvä Tuike ♥

    VastaaPoista
  4. Mukavaa kuulla, että karvahuolet ovat ohi <3

    VastaaPoista
  5. Nämä on just niitä parhaita uutisia ♥ ♥
    Ps. Meidän jengi kysyy, että minkälainen ei olisi täydellinen kissa? Ne ei ole koskaan sellaisesta kuullut ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä minäkin olen mieltä, että olen täydellinen kissa oli mitä oli! -Tuike

      Poista